Lezing schermtijd - 7 maart '24 - 19u

Games, TikTok, YouTube, Snapchat,... het internet en schermgebruik is een steeds groter deel van jongeren hun leefwereld aan het worden. Hoe moet je als ouder omgaan met het GSM-gebruik van je kind, het continu actief zijn op sociale media of het voortdurende gamen? Matthias Dewilde (auteur van het boek ‘Game over’) deelt zijn ervaringen en legt uit wat je als ouder kan doen om je kind te begeleiden naar een evenwicht tussen online en offline. Aangeboden door het oudercomité van het Sint-Pieterscollege Jette en De Gezinsbond.
Gratis toegang - externen ook welkom

Inschrijven via smartschool of oudersfwd@sint-pieterscollege.be

Klasdagen 2de jaar '23-'24

Onze 2de jaars zijn net terug van een sportieve 3daagse  in Valkenswaard net over de Nederlandse grens.

Oud-leerling Kathy uit 6LAWE nam vorig jaar deel aan de opnames van het nieuwe VRT-programma "de jaren 90 voor tieners". Een deel van de opnames gebeurde op school tijdens o.a. de 100-dagen en de proclamatie. Neem zeker de tijd om eens te kijken.

Meer weten?

Nieuws & update
Wil je graag meer te weten komen over onze school?
Stuur dan een mailtje voor een individuele afspraak na de schooluren naar directie@sint-pieterscollege.be
We ontvangen je graag!

Leesmateriaal

Wie voor het Sint-Pieterscollege belangstelling heeft, vindt hier het schoolreglement.